Re: [DFRI-listan] mailleverantörer

Bolaget som tar emot Countermails post har är följande http://www.allabolag.se/5568037005/Intergrid_AB ifall någon vill undersöka vidare.
Jag sköter mestadelen av min mail via Gmail och har en egen Dovecot-mailserver för resten. DFRI pratar ju om att sätta upp liknande för sina medlemmar (togs upp på DFRIs möte 26/6)

Jag vill poängtera att mail inte är säkert alls - särskilt inte om det inte är end-to-end krypterat (GPG/PGP typ..)
--
Emil Tullstedt