----- Reply message -----
Från: "Linus Nordberg" <linus@xxxxxxxxxxx>
Till: "Emil Tullstedt" <sakjur@xxxxxxxxx>
Kopia: "Jonas Sissokho" <jonas@xxxxxxxxxxxx>, "listan\@lists.dfri.se" <listan@xxxxxxxxxxxxx>
Rubrik: [DFRI-listan] Kanske uppenbart (men inte för mig)?
Datum: sön, sep 15, 2013 23:36

Emil Tullstedt <sakjur@xxxxxxxxx> wrote
Sun, 15 Sep 2013 22:48:27 +0200:

| andra som vi inte känner också. Jag tror att vi kanske borde
| förtydliga att listan inte är särskilt anonym eller privat dock.

Jag håller med. Välkommen-medlem-brevet säger såhär sedan en tid tillbaka:

Gå med vår öppna diskussionslista genom att mejla
listan+subscribe@xxxxxxxxxxxxx. Listan arkiveras och publiceras öppet
på internet.

Jag skall se till att liknande information skickas ut när man går med på
listan, om det inte redan är så. (Plus fixa till typot i meningen ovan.)

Tydlighet är bra.