[DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] [DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] Lag i övermorgon?

se nedan

Staffan Jonson skrev 2013-09-20 15:09:
> Hallå
>
> Jag tycker egentligen ingenting eftersom jag inte läst själva utkastet.
> har via media hört missnöje i linje med det som Robert uttrycker. Tror att
> Journalistförbundets svar är användbart, då den typen av argument ofta
> biter hårt (hårdast?).

De lyssnade inte när det gällde lagring av trafikdata... men ju fler som
ropar, och som poängterar problemen, dess bättre. kändes som att ganska
få klagade då... Det krävs omfattande proteststormar för att påverka!

Yes!

/Sus