Re: [DFRI-listan] cjdns

Spännande!

Lite för mycket wall of text för mig just nu, men ska definitivt kolla
vidare på det.
Är gärna på för en deaddrop-tjänst (antingen via SecureDrop eller vad
ln5 hade för förslag) om intresset för att driva det finns.
Lösningarna gör ju det, så *hur svårt kan det vara?* (famous last
words)
--
Emil Tullstedt