Re: Ang.: [DFRI-listan] TPP, IPR-kapitlet

Erik Josefsson <erik.hjalmar.josefsson@xxxxxxxxx> wrote
Thu, 14 Nov 2013 12:00:24 +0100:

| Det här var inte ett svar på din fråga, men eftersom jag inte är
| tekniker så spelar det jag säger inte så stor roll.

Jo, det spelar stor roll.

Bristen på förståelse mellan dom här grupperna är roten till mycket
dåligt, och mer kommer det att bli.

Ta det inte personligt. Många grupper talar illa om varandra, ofta pga
oförstånd och frustration. Du är en sådan som överlappar mellan teknik
och politik, liksom många andra på den här listan. Jag är intresserad av
att göra mer överlapp.

http://dir.gmane.org/gmane.org.user-groups.dfri