Re: [DFRI-listan] FRA och övervakningssamhället

Det är definitivt inte ett steg i rätt riktning. Automatisk överföring...

Det blir ett betydligt längre samtal men att föra i ett annat forum ( om det finns något ).

Jag hoppas att din ekonomiska analys visar sig vara den riktiga.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vardet-av-den-svenska-offentlighetsprincipen-minskar_8750212.svd

263 mot 33 i riksdagen.

Det som är riktigt positivt med DFRI är: kunskap samlad, engagemang och spridning. Det drar åt många och samma håll samtidigt. Jag tror att det kan ha att göra med det "digitala".

/19x20