[DFRI-listan] EDRi

Linus Nordberg <linus@xxxxxxxxxxx> wrote
Thu, 19 Dec 2013 09:46:55 +0100:

| EDRi har mer info [1] -- det var EDRi-medlemmar (Digital Rights Ireland,
| AKVorrat.at, IfNf och VIBE) som drog det hela:
|
| [1] http://edri.org/interim-ruling-european-court-condemns-massive-storage-communications-data/

EDRi är för övrigt en fantastisk organisation som jag varmt
rekommenderar att ni håller ett öga på om ni är intresserad av digitala
rättigheter.

På https://edri.org/ kan man hitta mycket bra info inom våra
ämnen. Exempel från sajten: privacy, copyright, self-regulation, freedom
of expression, security & surveillance.

På https://edri.org/newsletters/ hittar man EDRi:s nyhetsbrev som kommer
ut varannan vecka.

DFRI är medlemmar i EDRi. En del av din medlemsavgift till DFRI går
alltså till DFRI:s medlemsavgift till EDRi. Du stödjer EDRi genom DFRI!