Re: [DFRI-listan] Gäller den här lagen fortfarande?

On 03/11/2014 07:51 AM, Hanna Larsson wrote:
> Är det någon som vet om den här lagen fortfarande "gäller"?
>
> http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20070979.HTM
>
> Står i slutet att den slutar gälla 2010. Men var hittar jag ersättaren?

Hm, längst upp till vänster finns en knapp med "Fakta och historik".
Klickar man på den, och scrollar ner, verkar det som om det beslutades
2013 senaste gången att den skulle fortsätta att gälla. Men
lag-mumbo-jumbo är inte mitt starkaste kort.

Mvh,
--
Stefan Petersen
Ciellt AB