[DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] Valenkät på temat integritet

Jag tycker att det låter som en mycket bra idé och kan tänka mig att delta i en grupp som arbetar med detta.
Har ni tänkt outsourca till undersöknigsföretag eller ordna en egen teknisk lösning för att fylla i formulär, lagra och visa resultat?
Är det tänkt att de individuella svaren ska redovisas på hemsida likt valpejl? Eller ska det anonymiseras på något vis?

Har man tänkt följa upp med någon form av aktiviteter på Almedalsveckan eller i valrörelsen med syfte att påverka politiker?

/David