[DFRI-listan] Någon måste säga stopp

Hej listan,

Antingen fortsätter man (i en evighet ) på en tråd eller så avslutas den.

Jag vet att det är många som läser DRFI-lista och inte postar på den med rätta. Därför det är inte poängen med en e-postlista, alla behöver inte posta eller alla behöver inte bli involverade i alla ämnen.

Men det här är DFRI: Digitala Fri och Rättigheter. Viktiga saker, livsviktiga saker om man frågar några; mig.

I mina ögon är DFRI, INTE en mysig sammanslutning av partitrogna, utan tvärtom en samling av massor av olika personer som är intresserade av att se till att INTERNET behåller sin integritet.

Det är iaf därför JAG är medlem i DFRI.

19x20
jonas = google = nej jag är inte fotbollspelare = nej det är inte hemligt men jag försöker desperat äga min egen data.

PS. Jag har bett om ursäkt två gånger... det blir inte en tredje, därför jag är inte uppfostrad så.