[DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] Förbereda flyer för tryck?

Jag har gjort det några gånger i Indesign och föregångaren PageMaker.
Har du hittat/fått instruktioner från tryckeriet ang hur de vill att filen ska vara formaterad?
Hur ser deras instruktionerna ut?
Vad är det som krånglar?

Jag bor i Stockholm nu ifall du vill träffas och att jag tar en titt. Har du Indesign på en bärbar? Om man har tur går det på 5 minuter, har man otur kan det ta ett par timmar om saker behöver korrigeras.

MVH, David
073-2022910