[DFRI-listan] Listade ut det

Happ, ibland räcker det med att äta middag (och Youtuba lite) för att lära sig saker. Nu verkar det som om jag kan fixa en tryckbar flyer ändå :)

Dessutom skrev jag InDesign av gammal vana, det är faktiskt Illustrator jag sitter med just nu :P

Men det är bra att veta vilka som kan sånt här… Tala gärna om ifall ni sitter på fler mad skills, som webbdesign och Wordpress till exempel.

Hälsningar
Hanna