Re: [DFRI-listan] Arbetsmötet på onsdag

On 17/05/15 23:35, Linus Nordberg wrote:

> Har inte hört av någon från webgruppen ännu. Kanske någon där som vill
> ta chansen att visa upp något eller bara se till att få senaste grejerna
> flyttade från test-sajten till den skarpa sidan?

Jag kan tyvärr inte vara med på onsdag, men - vem har möjlighet att
installera nya temat? Har själv inte access. Mailade instruktioner till
noc@ & co den 13:e ("Installation av nytt dfri.se-tema"). Det borde inte
vara några konstigheter, men den som känner sig manad kan ju hitta på en
lämplig tid under dag/kväll så kan jag vara närvarande på IRC samtidigt.

Om det görs innan onsdag så kan kanske Alex eller någon annan på
arbetsmötet samla feedback/tankar kring saker som kan förbättras,
eventuell ny funktionalitet som önskas osv?