Re: [DFRI-listan] Kallelse Styrelsemöte

Emil Tullstedt <emiltu@xxxxxx> wrote
Mon, 24 Aug 2015 10:32:44 +0200:

| Alla som har ansvar för en arbetsgrupp får gärna skicka in en eller två
| paragrafer till mig eller dfri@xxxxxxx om hur det går med deras
| arbetsgrupp :)

Någon som vet vilka arbetsgrupper som finns och vem som är ansvarig?

Vi påbörjade det här med arbetstgrupper i april [0] och har sedan dess
identifierat följande grupper och ansvariga:
- Cryptoparty: Linda Sandberg
- DFRI-pi: Peter Michanek
- NOC: Johan Nilsson
- Webb: Alexander Woll

Följande grupper saknar såvitt jag vet ansvarig:
- EDRi
- AT4AM
- Tor drift- och utveckling

Jag vet att Joel, Hanna och Andreas har nämnts men tror inte att jag
hört någon av dom säga något definitivt.

[0] https://www.dfri.se/dfri/motesprotokoll/2015-2/styrelsemote-4-2015/