[eleg-projekt] Re: Hur kommer vi fram till gemensam problembeskrivning?

Tidsplanen kanske är orealistisk nu när några veckor har passerat men
jag lyfter fram detta igen. Aktuellt bekymmer från dagen; Region
västmanland börjar anlita Kivra för kallelser till diverse
mottagningar och Kivra kan man endast använda om man har mobilt bank
id.

--
Christoffer Holmstedt
Listan för diskussion om fri och öppen e-legitimation är öppen för alla.