Re: [eleg-projekt] Re: Hur kommer vi fram till gemensam problembeskrivning?

Tidsplanen tänker jag är att vi får ta det steg för steg och acceptera
att vi gör det här på ledig tid.

Jag är enig med dig om de tre punkterna i problembeskrivningen och enig
med dig om att vi behöver en gemensam problembeskrivning att utgå ifrån.

/Mikael

--
Vänliga hälsningar
Mikael Odhage

Listan för diskussion om fri och öppen e-legitimation är öppen för alla.
Arkiv: https://lists.dfri.se/eleg-projekt/