RE: [DFRI-listan] Remissvar till PTS ang datalagring

Fint att ni pular på ett svar.

Själv har jag tyvärr inte haft tid att läsa PTS-dokumenten, utan kan bara komma med två noteringar för svarstexten:

... men det förklaras inte varför, och inte heller vad som ska
  finnas i behandlingsloggen, utöver vem som har haft till vilka
  uppgifter och vid vilken tidpunkt.

Skriv om detta så att det framgår vad DFRI menar. ?"haft till vilka uppgifter"?

---

5. Det blir betydligt enklare att missbruka om det finns vetskap om
  att behandlingsloggen.

"att behandlingsloggen" vad då?

---

/Martin (aka Elof)