Re: [DFRI-listan] Fwd: William was raided for running a Tor exit node. Please help if you can.

Patrik Wallström <pawal@xxxxxxxxx> wrote
Thu, 29 Nov 2012 14:24:12 +0100:

Jag har hört talas om en handfull fall som detta i Tyskland, annars
inget liknande.

Någon som har några värdefulla kontakter i Österrike? Jurist, polis,
åklagare?

Förutsatt att vi kan verifiera att det hela stämmer, vill DFRI donera
pengar?

Jag skulle inte ha något emot att vi skickar 100 EUR till William.