Re: [DFRI-listan] mailleverantörer

Här är ett intressant inlägg (med en del bra kommentarar) om
diskussionen kring epost och de senaste nerläggninarna:

https://plus.google.com/112961607570158342254/posts/9uySMokvg7k

Som Emil sa, epost är egentligen inte så säkert.

/kalle

https://blog.kejsarmakten.se/all/personal/2013/08/10/email-providers.html

> Riseup ligger väl dock i USA och kommer ha samma problem som Lavabit
fick och Silent Circle förväntade sig?

letar nu således efter alternativa

http://www.theguardian.com/commentisfree/2013/aug/09/lavabit-shutdown-snowden-silicon-valley

http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=vindex&search=0x2BF87B78DAA492F4