[DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] Föreslagna lagändringar rörande it-relarade brott ute på remiss

Vem är det som skickat ut remissen, vilket departement? Har ni något ärendenummer? Vi (.SE) fanns inte på remisslistan, men hinner jag tänkte jag svara ändå, men då måste man ju kunna rikta det åt rätt håll. Jag gissar Justitiedepartementet, men dnr får någon gärna dela med sig av.

/amel