[DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] Lag i övermorgon?

Det är remisstiden som går ut idag. Man kan kontakta departementet och försöka utverka längre tid om man står på remisslistan. Gör man inte det kan man ju ändå ta kontakt, säga att man har för avsikt att svara, men inte har hunnit eftersom man sett förslaget för sent eller något sådant. De behöver inte ta hänsyn till det, men de kan göra det.

Med vänlig hälsning

Anne-Marie Eklund Löwinder