Re: [DFRI-listan] Valenkät på temat integritet

Erik Josefsson <erik.hjalmar.josefsson@xxxxxxxxx> wrote
Fri, 30 May 2014 07:58:10 +0200:

| Här är en tolv år gammal valenkät som är ganska fiffig :-)
|
| http://www.gnuheter.com/val/

Intressant, den kände jag inte till.

| The usual suspects: .SE, SNUS, ISOC, FFII, FFKP men varför inte SJF också?

OK, bra. ADBJ skulle man kunna tänka sig också.

Borde man balansera FORES med några andra "tankesmedjor"? Jag tycker att
man skall ha visat intresse för integritetsfrågor för att vara med dock.

Vad mer? Hört talas om en konsumentförening som är intresserad av de här
frågorna men vet inte ens vad dom heter. Någon annan?

| Eller så lägger man krut på frågorna så att svaren blir ja|nej|vet ej.

Går det? Att få ett ja/nej från de politiska partierna ett valår menar
jag.

Toppen, tack!