Re: [DFRI-listan] Dataintrång: Umeå kommun vs 17-åring

Kommunens svar:

http://www.umea.se/umeakommun/kommunochpolitik/arkiv/artiklarkommun/kommentarerochsvaromfalletmeddataintrangochskadestand.5.65771eb14bfe25fed210151.html

Ganska tydligt att det rör sig om en värdelöst hanterad
incidenthantering i kombination med ren repression för att sända ett
budskap.

Jag är (som medlem) helt för ett uttalande av DFRI till stöd för den
här unga hackern.

// A