Re: [DFRI-listan] Datalagring

Här finns redovisning av projektet som Fores gjorde:
http://transparencyinfo.se/
Det var visserligen före jag började där. Jakop Dalunde och Camilla
Öberg gjorde huvudsakliga arbetet.

Det kommer även komma en studie nu i vår där man jämför motsvarande
frågor i Danmark, Storbritannien och Polen.

--
Jacob Dexe
Researcher Public Policy & ICT

+46 (0)707 83 23 20