Re: SV: [DFRI-listan] Kameraövervakning i Rinkeby och Tensta

Utan att ha kollat upp det igen just nu så vill jag minnas att om de
fått tillstånd så kan de övervaka tills domstolen säger något annat. Jag
vill minnas att i tex  centrala Helsingborg så fick man avslag hos
länsstyrelsen men delvis bifall i länsrätten och kammarrätten och när
Regeringsrätten slutligen avgjorde målet och sa att det inte skulle vara
tillstånd så hade kamerorna redan suttit uppe under de tre år man
ursprungligen sökt tillstånd för (fritt ur minnet).

/Kalle