RE: [DFRI-listan] Trafikstatus

Hur ser konfigurationen ut? Dvs hur mycket säger noderna att de kan hantera?

Exempel:
Min Raspberry-Pi har jag satt till:
RelayBandwidthRate 1500 KB
RelayBandwidthBurst 1600 KB

Detta gäller iofs ett relä, inte exit-nod, men jag antar att liknande konfigurationsrader finns för exit-noder.

Tips: Kolla även i loggen på exit-noden själv. Tor loggar ofta bra information om problem. Kanske kan loggen avslöja om någonting aktivt förhindrar att noden får mer trafik.
(Exempelvis klagade min loggfil på interna prestandaproblem om jag konfigurerade *för* hög bandbredd genom den, mer än vad en klen Raspberry-Pi klarar av.)

/Elof