[DFRI-listan] Vouchers till 35c3

Hej all!

Jag vet att intresset är stort för vouchers till 35c3, den stora
kongressen i Leipzig. Jag fick igår ett antal vouchers, och vill nu ha
intresseanmälningar så att jag kan dela ut dessa i någon form av
ordning. Kan de som vet med sig att de ska till 35c3 maila mig, så ska
jag se till att dessa delas ut.

En voucher är inte en biljett, utan ett sätt att köpa en biljett redan
nu, utan att köa när biljetterna släpps helt fria. Läs mer om systemet
här:
https://events.ccc.de/2018/10/10/35c3-tickets-presale/

/ Patrik

Arkiv: http://dir.gmane.org/gmane.org.user-groups.dfri