Re: [DFRI-listan] Projekt-förslag: Driv på för fri och öppen lösning för svensk e-legitimation (alternativ till BankID)

Mailet från Elias verkar inte ha kommit fram till mig så jag kan inte svara på det direkt men, jag är definitivt intresserad av att hjälpa till med det här projektet.

Jag tror nog också att jag kan ha några mer unika edge-cases som jag stött på relaterat till BankID som kan vara bra att tänka på ifall man vill komma på ett bättre förslag.

Jag vet inte hur det ser ut med de avtalen men jag skulle väl tro att även fast DIGG inte kan ställa vissa krav på eID leverantörerna så borde väl Skatteverket kunna ställa det på eID på deras ID-kort?

-Cynthia