[DFRI-listan] Utkast på projektguide och kriterier för att driva projekt i DFRI

Hej DFRI-listan,

Det har tidigare pratats om en projektguide för hur medlemmar och blivande medlemmar kan starta och driva projekt inom DFRI.

Jag har med hjälp från några medlemmar tagit fram ett utkast och tar gärna emot återkoppling med konstruktiva synpunkter och frågor för förbättringar. Det är i tidigt stadie så jag tar gärna inspel kring allt möjligt. E-posta mig för tillgång till variant som går att kommentera direkt i dokumentet.

Länk till läsbar variant: https://www.dfri.se/projekt/projektguide-och-kriterier/

Jag utgick från föreningens värderingar samt funderat över vad som kan vara en pragmatisk men ändå rimlig vinkel för projekt i linje med DFRI.

Om det finns tid kan detta tas upp bland övriga frågor ikväll på styrelsemöte.

Mvh,
Mattias
--
DFRI