Re: [DFRI-listan] EDRi ber Malmström att stoppa oreglerad blockering

Hej!

SR-programmet "Medierna" behandlade det här ämnet i två program för
något år sedan eller två. Hittar inte länkar just nu. Någon som har?

Juliagruppen [1] skrev tillsammans med tyska MOGIS e.V. [2] en rapport
(delvis) baserad på läckta filter från Sverige och Danmark om jag minns
rätt. Någon på listan som har en kopia? Juliagruppens web är nere sedan
länge.

Det är två källor till information om detta. Har ni mer?

[1] info@xxxxxxxxxxxxxxx
[2] http://mogis-verein.de/eu/en/

Staffan Jonson <staffan.jonson@xxxxxx> wrote
Wed, 7 Nov 2012 15:02:23 +0100: