Re: [DFRI-listan] Cookielagen / PTS-Rapport semi-public beta!

On 2013-05-02 2:15 PM, Linda Sandberg wrote:

> Hej! Nu har jag testat lite. Det fungerar bra, men:
>
> Det är lite svårt att förstå hur man installerar och använder. Kan vi
> visa med bilder?
>
> Om det finns lite mer tid längre fram kanske vi kan uppgradera det
> hela med liten lansering av 1.1 ;) samt mer form, text osv...
>
> //Linda

Hej!
Härligt att det fungerar. på https://www.dfri.se/pts-rapport finns det
dokumentation, och för installation ska det självklart bara vara en
knapp där för att installera. :-)

Hur gör vi för att göra det tydligare? installation tror jag löser sig
av sig själv när vi väl fixat en knapp för det, men anvnädning?

(dvs, inget gå till github, ladda hem, öppna osv. utan bara klicka på
knappen "installera pts-rapport")

mvh
andreas