Re: [DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] vilkor för användade av DFRI:s mailtjänst

Hej Sus!

Glasklart är det inte men vi tror att DFRI inte är anmälningspliktiga
enligt LEK 2 kap. <https://lagen.nu/2003:389#K2>.

Tror SJF och RSF att dom skulle vara anmälningspliktiga om dom drev en
mejltjänst för sina medlemmar?

Sus Andersson <sus.andersson@xxxxxxxx> wrote
Tue, 03 Sep 2013 13:53:47 +0200: