Re: Ang.: [DFRI-listan] TPP, IPR-kapitlet

Mina tår är inte så ömma, men det kändes fånigt att jag skickade ut ett relaterat evenemangstips som ren information och tänkte att det faktiskt kan vara bra att förstå resonemangen hos dem som är med i diskussion kring TPP om det initierade något slags strategisk/politisk diskussion om vad som är rätt.

Nm.