Re: Ang.: [DFRI-listan] TPP, IPR-kapitlet

On 11/14/2013 12:31 PM, Marcin de Kaminski wrote:
> jag skickade ut ett relaterat evenemangstips som ren information

just det :-)

(det var lite kort)

> och tänkte att det faktiskt kan vara bra att förstå resonemangen hos
> dem som är med i diskussion kring TPP

rätt tänkt!

hoppas att du är medveten om att jag räknar dig som en av dom som
förväntas "förstå resonemangen hos dem som är med i diskussion kring TPP"

> om det initierade något slags strategisk/politisk diskussion om vad
> som är rätt.

Kan du uttrycka dig lite mer konkret?

Typ, som om du skulle skriva en todo-lista.

Jag är helt övertygad om att folk skulle hjälpa till om du uttryckte dig
mer konkret än att se till att folk "initierade något slags
strategisk/politisk diskussion".

Folkbildning utförs av folkbildare som försöker folkbilda.