Re: [DFRI-listan] mail till 365 ledamöter: "Riksdagens avskaffande 2013/14:KU6 sekretess i det internationella samarbetet"

Erik Josefsson <erik.hjalmar.josefsson@xxxxxxxxx> wrote
Mon, 18 Nov 2013 07:37:39 +0100:

| Jag skrev förut att jag inte ville kontakta DFRIs styrelse för att dom
| har fullt upp. Får nog ta tillbaka det och fråga om styrelsen skulle
| kunna delegera till nån frivillig i DFRI att dra iväg det där mailet så
| snart som möjligt[3]?

Erik, jag är glad att du kämpar. Speciellt i den här frågan. Men det
finns inte en chans i universum att jag kan jobba på det här under den
här veckan. Ledsen.