Re: [DFRI-listan] Join the Tor challenge

Hej Mats!

Jadå, ange det på inbetalningen eller meddela ekonomi@xxxxxxx per mejl
vad beloppet är.

I praktiken går i stort sett alla DFRI:s pengar till Tor-trafik idag.

Här kan du se vad vi får in f.n.: https://www.dfri.se/donera/donationer/

Mats Henricson <mats@xxxxxxxxxxxx> wrote
Sun, 08 Jun 2014 17:04:17 +0200: