[DFRI-listan] Re: Spam-markerat av gmail (Re: [DFRI-listan] Tips från 32c3)

Hej och tack för att ni sa till,
jag har inte stött på det här förut så nu har jag lite att läsa på om.

./martin

On 2015-12-28 22:38, Linus Nordberg wrote:
Andreas Olsson <andreas@xxxxxxxxxx> wrote
Mon, 28 Dec 2015 22:22:44 +0100:

|   $ dig +short _dmarc.tassmjau.com TXT
|   "v=DMARC1\; p=quarantine"
|   $

Jaha, så gör man. Tack. :)

| Sidfoten förändrar mailets kropp, varpå DKIM-signaturer blir ogiltig.

Ah, såklart.

DFRI borde börja DKIM-signera (oaktat sidfot). En giltig signatur räcker
om jag minns rätt.

Tack för förklaringarna.

Arkiv: http://dir.gmane.org/gmane.org.user-groups.dfri
Listpolicy: https://www.dfri.se/regler-for-listan