Re: [DFRI-listan] Flash-proxy

On 06/27/2013 01:33 PM, Linus Nordberg wrote:
> Emil Tullstedt <sakjur@xxxxxxxxx> wrote
> Thu, 27 Jun 2013 13:24:31 +0200:

> Tack.
>
> Lade till
>
> --8<---------------cut here---------------start------------->8---
> Namnet till trots så har flash-proxy inget med Adobe Flash att
> göra. Webläsaren behöver alltså inte Adobe Flash för att flash-proxy
> skall fungera. Däremot måste den ha stöd för JavaScript med
> Websockets.
> --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

Bra skrivet i övrigt och bra med extra förtydligande i detta fall. Vi
får se vad han som skrivit prylen säger, det ska bli intressant. En del
av mina frågor var jag som undrade och en del var som jag tänkte att
potentiella "andra användare" skulle kunna ställa sig.

Jag ska se om jag kan provköra lite flashproxy nån kväll när jag har
"riktigt internet" (dvs != 3G).

Mvh,
--
Stefan Petersen