Re: [DFRI-listan] [DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] Lag i övermorgon?

Journalistförbundets remissvar. Förslaget går på total kollisionskurs
med det grundlagsstadgade meddelarskyddet.

https://www.sjf.se/system/files/attachments/2013/remissyttrande_journalistforbundet_it-relaterad_brottslighet_sou_2013-39_justitiepartementet_2013-09.pdf

Sus Andersson
sus.andersson@xxxxxxxx
070-953 0166