[DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] vilkor för användade av DFRI:s mailtjänst

On 09/04/2013 12:51 PM, Anne-Marie Eklund-Löwinder wrote:
> Slutna (privata) nät, och nät som tillhandahålls för icke-kommersiellt bruk omfattas inte av anmälningsplikt.

Bara så jag fattar, dom häringa privata näten leker fortfarande
viskleken på internet? Eller?

Och hur funkar det i cyberspace? Där är väl allt virtuellt? Finns det
"privata nät" som bara består av ettor och nollor kopplade till varandra?

Tänkte på dom däringa torrentfilerna. Varje varje enskild seedare måste
ju rimligtvis räknas som nån slags internetleverantör? Eller?

//Erik